2007-12-11

Min längsta utflykt

Japp, både i mil och i tid. Idag var jag med mamma och mormor L i Göteborg. Jag och mamma tog tåget dit i förmiddags, det var rätt ok. Sov i mammas famn... Fast sen när tåget var framme var det inget skoj längre för då la mamma ner mig i vagnen och det var ju inte lika kul som att sova i en skumpig famn. Gjorde väl egentligen inget speciellt. De andra kollade lite i affärer och jag låg och sov räv mest hela dagen. Tror att de köpte lite julklappar åt mig. Tihi, snart är det dags för min första jul. Det skall bli spännnade!

I morgon skall jag träffa farbror doktorn på BVC för första gången. Hoppas han inte ger mig nån spruta eller nåt annat otrevligt... Å på kvällen kommer masin J!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla!
Hoppas du hade en angenäm visit i min hemstad Göteborg! Köpte inte du några julklappar? Du skulle ringt så jag hade fått hälsa på dig och få se hur söt du är:) ser fram emot att få träffa dig, kanske nån gång under jul...
kram emma