2008-01-23

Goa, men onda lår

Syster Tina hade möte så jag fick träffa en annan syster. Tänka sig att hon stack mig med en nål i låret. Tur att inte pappa var med, han är lite känslig. Det gjorde iaf så ont som jag aldrig haft! Mammas hudkläm häromdagen var ingenting mot detta. Jag skrek och skrek. Mat hjäplte lite, men inte helt. Träffade Maya och Casper efteråt, de skulle också vägas och mätas. Men ingen spruta, de är för små ;-D. Äter gör jag tydligen trots mina kräkningar för 5500 g visade vågen och jag ligger nu nästan på medellinjen (som var -3SD när jag föddes!). 56 cm visade måttbandet.

Till slut lyckades mamma fånga ett leende med kameran!

1 kommentar:

Anonym sa...

ajajaj? nålar är kasst. jag har också blivit stucken idag å jag skrek på ett så hemskt vis att mamman blev alldeles förskräckt. fast det är för en god sak säger mamman och pappan. ska jag lita på dom?

om två dar ska vi dansa loss ihop!

krams!

ps. ska hälsa från mossan att hon är glad för din mammas skull att du äntligen kommit på att flina för kameran. säkert frivilligt. i motsats mot henne som blev typ tvingad.. ;)