2008-01-12

Ljuger föräldrar?

Var på promenix med Fabian igår. Han är stor och äter vanlig mat nu, fast i något mer mosad form. Efter det gick jag hem till EmmaLi för att fika, men det blev en hel fredagsmiddag eftersom pappa ändå inte var hemma (han skriver tenta just nu, håller tummarna). Jag passade på att sova i mammas famn, EmmaLi satt snällt i sin pappas knä - mina föräldrar säger att jag aldrig sover och hennes att hon har kolik och skriker hela kvällarna. Öh, what? Mönsterbarn om du frågar mig!
PS Nu har jag börjat få skorv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

höh.. skulle väl inte gå så långt som att säga att våra päron ljuger, det är bara det att vi väljer våra moments du och jag kåmpis :)

idag har jag haft ont mycket. får väl se om jag kanske tjuter lite imorron kväll för sällskaps skull: mossan har middag med sina gamla jobbisar då nämligen!

snart träffas vi igen. har inte bestämt om jag ska ha ont i magen då eller inte. hur ska du göra? vara lagd eller piggelin?
krams!

Anonym sa...

Skorv är snyggt!
Farfar