2008-01-06

Snö!

Visserligen föll det ett par flingor på min kind häromdagen, men i natt hade det snöat ordentligt och Mutsyn fick visa vad den gick för i snön (som nästan hann bli tö). Själv såg jag inte mycket av det hela eftersom jag min vana trogen låg och sov i min vagn. Tog en sväng om norra Nygård och passade på att hälsa på mampis S och Nellie. Men så trött jag var när vi kom hem, gäsp.
Kanske håller jag på att få lite ont i magen igen, det kniper och jag spänner mig som en båge. Fast en sak som totalt distraherar mig nu är min nya mobil ovanför skötbordet. De färgglada fiskarna får mig att glömma alla hungerskänslor (en stund) och knip. Istället blir jag jätteglad och skrattar som bara den. Fast mamma och pappa får se till att den snurrar, då blir det mycket roligare!

Inga kommentarer: