2008-01-29

Mystisdag

Gick en sväng med Maya. Somnade och fortsatte sova hemma hos henne också. Hon sov inte utan låg och gungade för sig själv med sin sitter med benen i vädret. Himlans med magmuskler måste hon ha! Hemma på kvällen sen fortsatte jag med mitt mys, satt med mamma, satt lite själv (fast jag sitter ju inte, men äh, ni fattar) och somnade då och då. När det närmade sig natt för mig vid halv tio åt jag och somnade sedan och sov till halv sex. Fast mamma fick inte ut så mycket av det, hon är ju van att jag vaknar så hon låg mest och väntade/undrade när jag skulle vakna och vara hungrig... Är rätt bra på att hålla huvudet nu, speciellt efter maten. Då verkar jag ha fått superkrafter och håller det snyggt och prydligt så att alla dubbelhakor kan lufta sig :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

det bästaste med att lyfta huvet är inte att lufta halsen utan att man kan få tillfälle att titta på allt spännande runt omkring sig! - vet jag en som tycker :)