2008-01-25

Rytmikpremiär!

Det började sådär. Regn och vind innebar att vagnpromenad och därmed möjlighet till bra sömn uteblev. Istället hämtade en lagd eLi mig med raketen och de sista 100 m före ABF somnade jag. Fast eLi sov hela bilfärden, tur att hon inte körde.
Väl på plats drog det igång med en namn- och välkomstsång. Jag började storgråta när de andra sjöng om mig. Trodde att jag gillade att vara i centrum! Fortsatte att tycka sådär om det hela tills tågsången kom, den var kul! Flygsången verkade sådär, men med en napp så funkade även den. Efter ett tag placerades vi på matta med böljande tyg ovanpå. Det var skoj och jag flinade massor åt U. Vi var som väntat yngst, kanske blir det större succé i höst, men först skall vi briljera 7 fredagar till. Blir nog super så småningom, det känner jag på mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi är klart dom bästaste mossorna du å och jag; du har sett till att napphållare passar ihop med klädsel, och jag har sett till att bäbi passar ihop med mig..

dessutom, du är görbra fotograf ju! kan väl få gå kurs hos dig istället? lite skojsigt också att du anammat j:s stil att lägga fokus på nån annans unge och/eller helt utlämna sin egen :)

tjohoo!

Annan sa...

U:
J?
Kanske inte så himla lätt det där med fokus, speciellt inte när proffs ändrat automatläget! Sa ju att kursen bör hållas av dig!
Ikea klarades ju av galant, lite munbestyr vid packningen kan man väl leva med ;-?
Hoppas att ni inte regnar bort i giftasförberedelserna.
/A via K eller tvärtom... Eller nåt...

Anonym sa...

u: ! refererar till fotona seddö :)