2008-01-08

Mungympa

1. Nu skrattar jag varje dag. Ler i alla fall. Eller skrattar tyst om det beskriver bättre. För några rungande hi hi eller ha ha ha är det inte, men jag ler stort med min tandlösa mun. Å det gör jag lite nu och då. Speciellt när jag får uppmärksamhet eller ligger under min mobil. Jag ler inte alltid åt människor som ler åt mig, det sparar jag ett tag till.
2. Fortfarande så leker jag mycket med tungan också. In och ut och runt med den!
3. Händer är gott! Har upptäckt att jag har två stycken som man kan suga på. Speciellt goda är de som förrätt i väntan på mat, men de går bra att äta på annars också.

Promenixade idag med Julian från BVC-gruppen. Han verkar stor och stark och är ett riktigt charmtroll. Fast det är klart, det var var mamma sa, jag sov...

1 kommentar:

Anonym sa...

förlåt att jag var lite missnöjd och högljudd igår, det var liksom en sån dag... mossan tyckte det var mycket trevligt att få sällskap av en annan vuxen på promenixen iaf!

och snart ska vi dansa ihop också! så skoj det ska bli!

krams!