2008-01-30

Studiefrämjandet och Villa Morkulla

Föräldragruppen fortsatte idag utan BVC's regi på Studiefrämjandet (kommentar till U: helt oberoende enligt dem själva iaf). Det var INTE skoj eller det kanske det var, men jag var trött så jag skrek mest. Somnade samma sekund som jag kom ut i vagnen, gôtt! eLi sov visst också så mamma tog ett varv på stan (u ville inte väcka eLi - konstigt ;-), men jag lät mig inte luras utan vaknade efter en stund när mamma bestämt sig för att dra vidare till villa Morkulla. Fast lagda i Björn och Beco somnade vi sedan tillsammans medan mammorna kunde prata i normal samtalston i över en timma. Lyx! Lånade eLi's babygym, tummen var superkul att boxa på! Nästan som djungelkatten...

1 kommentar:

Anonym sa...

det bästaste med björnar och becosar är att alla blir nöjda!

jag gjorde misstaget att berätta om vårt babyrytmik-fniss ("vaddå? är det töntigt?") så nu finns risk för att eLi blir pappalös på nästa pass. ska jobba på övertalning; för visst var det inte bara töntigt utan lite kul också!?

förresten, tack för idag! det var skojsigt! å tack för allraste gulligaste presenten!! mallís började genast bläddra men jag stoppade honom.. jag först såklart!

krams!

ps. heh! har du sett vad hackern gjort med sina n o s a r?