2008-03-10

3 msk potatis

... slank ner idag. Blev visserligen lite ledsen när det bara var två skedar kvar, men det vet jag inte vad det beror på. Klart är iaf att mamma matar mig långsamt! I morgon ryktas det om majs!

Promenad innan idag med Fabian som snackade på som vanligt. Mormor kom förbi en sväng lite senare och hoppade med mig. Kul. Över lag är det kul att bli upplyft (eller när mamma hukar) så att jag kan se ner på andra istället för som vanligt upp. Kittlas gör det också i armhålan, speciellt när pappa skall byta kläder på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla
Jag gillar också potatis. Majs kan ju också vara gott, kanske med lite smör i.
Farmor tycker att du ser ut som en liten prinsessa i dina rosa badbyxor. Nästa gång kanske du kan sprattla lite med benen så att Du simmar iväg.