2008-03-16

Första doppet

Doppade hela mig 2 gånger idag. Fast det var inte tänkt så från instruktörens sida... Låg och flöt i det nya höftgreppet med pappa när jag kom på den briljanta idén att kolla vad som var ovanför/bakom mitt huvud. Vatten upptäckte jag lite försent och simsalabim hade jag doppat mig. Blev lite ställd och eftersom det inte är det skönaste sättet att hamna under vatten på så blev jag lite ledsen, rann genom näsan, ingen skojig kallsup där inte... Men av nån underliga anledning gjorde jag nästan likadant en gång till så så farligt kan det inte ha varit! Gång 4 på simmet var således inte den bästa hittills, men det går ju framåt ändå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

nä, det är inte så farligt tror jag. jag doppade maali rejält första badgången. hon spottade lite snor men sen var hon lika ointresserad som vanligt. :)

saknade du oss annars?

Anonym sa...

Klart vi saknade, men hann liksom inte det. Fullt upp med att hålla Karla glad...

Anonym sa...

nää! trodde ni skulle få allra bästaste babyankan iom tidigare framkomna premisser?! va märkligt?

oj vad solen skiner. och oj vad maali hostar och snorar. det är såå tråkigt...

mjau!

Anonym sa...

Fast det var väl bra att barnen kan vara trötta samtidigt, betyder ju att de kommer vara glada nästa gång. Eller?