2008-03-30

Kareby

Mormor U fyller år i veckan. Tog därför min DuoLogic till Kareby (stannade först till på IKEA, mormor köpte en matstol till mig som jag kan ha när jag är där. Å så "snattade" vi ett litet mjukisdjur, det var inte meningen, säg inget till pappapolisen...) där jag uppvaktades starkt av min gudmor. Släktmiddag är annars ingen höjdare, hur skall mankunna koncentrera sig på att äta då? Nej, tacka vet jag flaskan (!), puréer tar för lång tid (även om de också gick bra till slut).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karlan!

Du, säg inget till min morsa moralpolisen heller så slipper du predikningar... Nu sitter hon t ex vid datorn och muttrar nåt om olämplig langning (vaddå? undrar jag, finns det lämplig langning?) men jag håller mig vid gott mod. Mumsar ju puréer lika bra som du numera! Tuggar å sväljer som värstaste vuxna personen :)

Vad tyckte du förresten om IKEA? Själv har jag varit där en gång och tycker det var ett rätt trist ställe; sov i babybjörn nästan hela tiden!

Tjo från mig!

Annan sa...

IKEA var ok, satt i bilstolen och spanade och tuggade...