2008-03-30

Bästa simmet inkl första riktiga dyket

Vaknade vid halv sju i morse och åt. Somande sedan om så att mamma och pappa till och med fick väcka mig för att åka till simmet (fast eg inte så konstigt eftersom det blev sommartid i natt). Väl i vattnet åkte vattenkannor och hinkar fram direkt och efter att jag nu lärt mig att blunda när jag känner vattnet samtidigt som de säger "nu kommer det vatten" så var det dags för att bli neddragen under vattnet! 3 gånger gjorde vi det och jag blev inte ledsen en enda gång! Grät faktiskt inte nått idag, gnydde bara till nån liten gång. När jag ändå var på gott humör duschade mamma mig med ännu mer vatten över huvudet. Tom torkningen var ok, det brukar ju annars vara då jag passar på att protestera som mest.

3 kommentarer:

ullrika sa...

Du är en mönsterunge Karla! Hoppas dina föräldrar förstår hur lyckligt lottade de är!! - det vet jag att dom gör!

Grattis till dyken!

ullrika sa...

Anytime sötnos!

Kanske har du lust att försöka dela med dig av lugnet till min speedade stork?

PS. Är mycket missnöjd med att det inte går att kommentera som nåt annat än anonym eller med blogger-id?

Anonym sa...

Ullisen:
Fast det kan jag. Är nu inloggad, men väljer sonika "namn" - varför funkar inte det för dig? Jag har 4 olika alt att välja mellan.