2008-03-06

Prata med mat i munnen

... går utmärkt! Idag serverades min fjärde potatisportion. Inte lika otäckt som sist, svalde faktiskt ALLT även om jag inte åt med direkt god aptit. Passade på att snacka lite med potatismos i hela munnen då och då. Mamma lät mig hållas, alldeles nöjd att jag inte försökte kräkas ut det.

Fikade med mormorfar K&R, moster och kusinerna idag. Moster sa att Otto (inte pappa) sagt att jag var hans favvo. Att jag var sötare än både Svea och Felix! Han hade tom ritat en teckning som föreställde mig, men tyvärr hade de inte med sig den, kanske får jag se den en annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

SötaKarla du är verkligen jätte duktig :) Mamma har också funderat på att ge mig lite potatis eller liknande, men de får nog vänta några veckor till. Tycker vatten är äckligt, så förstår inte hur jag ska kunna äta massa annat än mammas mat!! Aja får se :D .. Saknar er !! Kram

Anonym sa...

åh! snart kanske maali också kan prata med mat i munnen!! TACK! hon är mycket nöjd med nya nappen iaf. har knappt släppt den ur munnen en endaste gång!!

- och jag kämpar för guld i utropsteckens-vm...!

ses på söndag?

krams!

ps. tack för peppning.. du är grym!