2008-03-05

Nej, potatis är inte gott

Eller det är svåret att veta vad det egentligen smakar när man aldig sväljer? Har fått potatis i 3 dagar nu. Av de X antal skedar mamma glatt försökt mata mig med har jag svalt 2 av fri (?) vilja. Mest gapar jag stort och väser, vet liksom inte vad jag skall göra med det där icke-flytande i munnen. Men, men det är väl lika bra att fortsätta försöka förstå vad jag skall göra med det där, antar att mamma kommer servera det där moset imorgon igen...

Tog en sväng med Vallie idag. Vi sov, mammorna snackade i solskenet. Mampis CH kom förbi senare på en snabbvisit, jag skötte mig exemplariskt. Man vill ju föregå med gott exempel.

Igår eftermiddag träffade vi bvc-gruppen. Impade lite med mitt magläge igen (förutom på Julian då som är värsta Tarzan jämfört med oss andra), kan ligga rätt länge när det finns polare att titta på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla,
jag är stolt över dig. Jag tycker att du skall kallas Leopard-Karla när du har din fina overall på dig. Alla vet ju hur leoparder rör sig = som Du Karla.

Hälsar Farfar