2008-03-13

Skrattdag

Åkte bil med mamma till Gekås idag (igen!). Efersom mamma var ensam vuxen i bilen för första gången skötte jag mig extra exemplariskt och sa inte ett ljud på hela resan. Selade omkring nån timma på Gekås och sedan hem igen.

På eftermiddagen kom MVC-gruppen. Briljerade som vanligt med mitt magläge, men efter ett tag blev det för mycket och halva magsäcken åkte upp och ut såg det ut som... Varför måste jag kräkas så mycket HELA tiden? Jag är ju faktiskt värst/bäst på det av alla vi känner.

Efter en liten lur blev jag på toppenhumör och skrattade friskt vilket gjorde att mamma skrattade ännu mer. Senare på kvällen när pappa skulle ta på mig pyamas kom största attacken hittills! Skrattade så jag kiknade!!!

Har sovit två nätter i mina fodrade sovpåsar istället för täcke, kanske slump, kanske inte, men jag har sovit gott och bra jämfört med senaste tiden. Å ingen mat får jag på natten heller! Men det har gått bra i med nappen i stället nu i 2 nätter.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi! det här är mer än jag avslöjade när jag skrev om min skallande bäbi! men du, det blir bättre. och då kommer du glömma allt kräk. tills hon fyller sexton är full för första gången?

ses snart?

krams!