2008-03-22

Påskafton

Var hemma hos mormorfar R&K och åt påsklunch med alla kusinerna. Ett tag var det ett himla liv om vi säger så och det var inte lätt att få en lugn stund för att äta lite. Provade Felix gåstol. Hmm, vet inte vad jag tyckte, men söt var jag! Nådde inte riktigt ner med fötterna så när pappa puttade på drog jag istället upp dem :-D. Påminde nog lite om att åka vagn för efter ett tag föll ögonlocken ner och jag höll på att somna. Det var dags att gå hem...

... för en timma senare skulle vi till Julian och hälsa på. Mitt på min läggningstid! Så jag fick kvällsmat, pyamas och grobag och lades i vagnen istället för sängen. Men jag är ju inte den som krånglar. Går lika bra att sova där och det gjorde jag. Kl 01 när vi kom hem lyftes jag över till sängen och sov vidare utan ett knyst (till kl 04 då jag saknade min napp...) Glad påsk!

Inga kommentarer: