2008-03-21

Längsta långfredagen

Upp tidigt! Får ju passa på när pappa är hemma! Snöar, snöar och snöar. Eftersom vi fick besök av mampis Emma (tusen tack för sommarsöta bodyn!) och Karin tog pappa med mi en sväng i ovädret. Var ute nån timma, men vaknade 5 minuter efter hemkomst. Kände väl att jag inte hade sovit klart och protesterade en del. Fick åka Beco nån timma till eller så. Myspys!

Middag hos mormor vid 17. Åt massor, satte en liten (...) kräkning i halsen så mamma fick vända mig upp och ner och ut och in kändes det som. La mig inte förrän 1930. Så länge har jag inte varit uppe på flera veckor nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

SnöSnöSnö ! Usch Usch :P jag va inte alls förtjust i när vi skulle gå ut i snön innan idag tycker den är vit tråkig och kall:P hehe.. Jag har inte heller lagt mej så sent på många veckor, men jag vakar kl6 varje morgon då ligger jag och sparkar på mamma så hon vaknar :) hihi See ya :)