2008-04-03

5-månaderssprutan

Stick i låret igen. Fast denna gången gick det bättre. Blev lite ledsen, men det gick snabbt över. Återstår dock att se hur kvällen blir. Jag växer exemplariskt i min kurva. 64 stolta centimetrar och nästan 6500 g!

Äpple idag igen. Fortsatt inte gott. Fast det kan också vara konsistensen på rivet äpple, inte så mjukt som köpemos direkt...

Har börjat sova längre på morgonen nu. Efter morgonmaten kan jag tänka mig att sova ca 2 h till. Vilket resulterar i att jag inte tar mig någon förmiddagslur och är jättetrött sen när det dags för att äta lunch. Idag somnade jag precis innan så det fick bli en senare lunch. Men det gick ju bra det med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu har jag också fått min spruta!

du är förresten längre än mig, och kanske nåt gram tyngre (om du inte krympt och gått ner i vikt sen det här inlägget skrevs!), men vi följer varann rätt fint tycker jag :)

mamma väntar på att mitt kråkljud ska komma. är glad så länge du är ensam herre på täppan där säger hon?

Annan sa...

Ok, kanske inte krymt, men ej spurtat heller. Växt 1 mm det senaste... Eller så mätte de lite olika... Strunta i vad mossan säger. Kraxa på, det är kul!!!