2008-04-11

Fina fisken

I morse var vi och simmade själva. Trots att jag sovit massor och laddat med gröt så var det jobbigt. Dyken gick perfekt, men jag tröttnade fort. Duschen efteråt var jättetråkig och en tants hårtork var det värsta jag hört på länge! Efteråt somnade jag gott i min säng.

Åt mer fisk idag. Gick lika bra som igår. Åt och åt. Fast godast var mangon jag fick till efterrätt. Blev arg när den tog slut så då la mamma upp mer, men jag blev lika arg när den var slut.

Har under senaste dagrana inte väckt mamma och pappa på natten för att jag varit ledsen och behövt min napp. Utan jag har vaknat vid 06-07 och velat ha mat. Mamma säger att jag är duktig som sover så gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din farfar tycker också att du är jätteduktig och söt!!

Anonym sa...

emmalimamman tycker också (lite avundsjukt) att du är duktig och söt!