2008-04-15

Mammaträning

Lät mamma få träna i lugnan ro idag. Jag låg alldeles nöjd för mig själv större delen av passen och lät mig snällt flyttas ner till golvet efter vissa övningar som hon envisades med att ha med mig på. Så vi båda var nöjda och trötta. Så trött att jag sov gott ett par timmar efteråt. Skumt, sover mer än efter simmet. Och då är jag ju dundertrött!

Träffade BVC-bebisarna idag. Jag höll mig för mig själv medan de andra rullade och sträckte sig efter leksaker. Jag låg platt på rygg och lekte med mina egna fingrar (förutom när mamma tvingade över mig på mage, som iofs går ganska bra. En stund.).

Har ökat upp mina matportioner nu. Så nu blir det bara mammamat morgon och kväll. Fast det där med vatten alltså. Vem har kommit på att det skall vara bra att dricka? Nån dietist eller???

Inga kommentarer: