2008-04-14

Ej längre vego

Ok, fisk har jag ju ätit innan, men många kallar sig vegetarian fast de äter fisk. Nu är jag dock ingen vegetarian längre för idag åt jag kött för första gången. Säger som jag gjorde om fisken; gott! Fast godast just nu är ändå mina fruktdesserter. Hur mätt man är går det ändå att gapa rätt stort ;-D

På seneftermiddagen ringde Maali och undrade om jag ville premiäråka sittvagn. Ja, sa mamma. Fast hon fisk ganska snart testa lutningen på den eftersom jag tyckte att det passade bra med en lur...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga Karla, Jag har precis accepterat potatisen, så jag har en låång väg kvar till det blir vare sig kött eller någon frukt för min del. Menjaja får la stå ut med det man får. Potatis är faktiskt helt okej, och jag gapar efer det nu och äter 3 stora matskedar :) Mamma är nöjd !! Kram från oss på bonnalandet :)

Anonym sa...

hihi! det är nog nån mer som blivit lurad: av fisken :)