2008-04-08

Banan ny favvo

Frukt är visst gott om det serveras i form av banan. Har ju ratat guleböj i 2 dagar, men idag när pappa skrapade gick det super. Åt nästan en halv! Äter över lag rätt mycket bättre när pappa matar, men gav även honom en utmaning härom dagen.

Äter annars lite sämre nu. Vill liksom inte äta mer än ett par matskedar så en hel måltid känns långt borta. Vid 06 äter jag av mamma, vid 0930 äter jag halv portion gröt med rivet äpple och mammamat. Kl 12 äter jag 2-3 msk grönsaker, lite frukt och 100 ml ur flaskan. Kring 16 är det gröt igen, äter oftast inte mer än 2 msk då, och mammamat. Kvällsmat kring 1830 är mammamat och 100 ml ur flaskan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla
Det är farmor som skriver. Jag tittar på dej massor med gånger om dagen. Man blir lika glad av att se dej. Du är skrivbordunderlägg både hemma och på jobbet. Jag tror farfar också har dej på skärmen. Oj oj oj så söt du är. Man vill ju bara pussa på dej.
Men vilket bestyr mamma och kanske pappa har med att ge dej mat. Det är bäst att du äter ordentligt så att du växer och blir stor och kan leka med alla de andra barnen. Nu skall farmor sova.
God natt och puss på dej Karla önska farmor