2008-04-24

Skrattrekord

Mamma drog med mig till öppna förskolan idag. Medan vi satt och väntade på fotografen tittade jag på de andra barnen. Ett av dem såg kul ut så jag började skratta högt och ljudligt. Alla andra föräldrar tittade på mig och undrade hur lilla jag kunde skratta så högt. Fotografen hade inga problem att charma mig så det behövdes inte många kort på mig innan han fick ett som var jättefint. Efteråt gick jag en sväng med Maali.

På eftermiddagen tog jag mig en tur med Julian. På hemvägen busade hans mamma "titt-ut" med sina solglasögon med mig. Då skrattade jag igen så att jag höll på att kikna. Både hans och min mamma fick ont i magen av allt skrattande, men jag hade inte tid att känna efter, hade ju superkul!

Maten har gått bra idag. Full portion (för mig) gröt med fruktmos gick ner i rasande fart. Hann börja gråta, men bara för att mamma var för långsam med skeden. Lunchen gick inte lika bra, men den halva portionen som mamma lagt upp fick jag till slut i mig. Drack lite flaskmat och fick mig ochså lite fruktmos till efterrätt eftersom jag åt upp min spagetti. Duktig Karla!

Inga kommentarer: