2008-04-20

Finalsim

Idag var det sista gången i Babyankskursen (fast vi har en extragång om 2 veckor också). Pappa var utbytt mot farmor som var med och fotade eftersom pappa skulle hjälpa farfar i trädgården. Vi repeterade lite grepp och fick testa flytväst. Jag kände mig aningen liten i den... Avslutningsvis var det dyk från kanten igen. Hmm, gick sådär... Blundade inte på kommandot (gjorde ingen av de 3 närmast heller) så det blev bara ett hakdopp. Men jag klarade nästan hela träningen utan napp och duschen efteråt gick toppenbra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är nog i den sämstaste gruppen babyankor nånsin. Ingen är tydligen särskilt dykig?

Tittar avundsjukt på Karla som simmar ryggsim som värsta Alshammarn. Men så tänker jag på hur min unge äter och inser ledsamt att summan av kardemumman säkert är densamma :(

Tur att ett bäbi-leende kan friska upp humöret en smula. Just nu är det annars inte på topp. Hoppas det inte smittar till dig!