2008-04-29

Satt själv en liiiten stund

Var med BVC-polarna vid Fästningen en sväng i sommarvädret. Olivia satt själv så fint så när jag vaknade och mamma satte mig ner så satt jag faktiskt kvar en stund. Knappt så att det räknas som sittade, men jag höll mig uppe. Mamma hann ju tom få upp kameran. Ramlade inte heller, men det kändes tungt så mamma rätade upp mig innan jag hann bli ledsen. Fick lite gröt där i knät på mamma, gick bra.

Åt pasta med grönsaker till lunch. Var lite skeptisk först, men jag tror att det var för att jag var så hungrig. Efter att ha fått lite energi av flaskan åt jag sedan upp den dl som mamma portionerat åt mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla gumman!

Du ser så stor ut när du sitter.
Tänk vad tiden går fort och var du lär dig mycket varje vecka.

Så fina skor du har på dig! Lilla grodan!

Puss från mormor