2008-04-10

Halv sväng med touch av fisk

Det här med att sitta och vända sig är inte riktigt min grej. Och absolut inte att stå! Men, jag sitter bättre och bättre även om jag behöver MYCKET stöd och faktum är att jag de senaste dagarna börjat trycka ifrån sidledes med fötterna så att ena sidan lyfter sig. Kanske kommer det en dag att sluta i att jag vänder om?

Testade lax med potatis och morot idag. Gick superbra, har aldrig accepterat en ny smak så fort i så stor mängd. Är iofs förkyld igen så jan kanske inte kände vad det smakade egentligen... Åt upp min halva portion gröt både på fm och em!

Premiär för öppna förskolan idag. Kände Oliva och Liam från simmet. Det var mycket att titta på så efter en timma var jag jättetrött, men sångsamligen var kul! Fast roligast var det när en flicka i 1-årsåldern snubblade på Olivia. Då började jag skratta högt. De kallar det humor... ;-D

1 kommentar:

Anonym sa...

upp å stå nu Karla; öva som tüsan så vi kan spela fotboll ihop i sommar :)