2008-04-22

Back to basics

Serverades endast mindre mängd "mat" idag. Mammamat i morse som vanligt. Ok. Förmiddagsmaten blev istället flaskmat ca 3/4 portion liksom lunchen. Suger inte i mig det med glädje (förutom första 10 ml). När mamma åt lunch fick jag sitta och titta på, fick en majskrok att suga på, men jag tappade den mest. Åt inte av den förrän mamma satte den i munnen på mig. 1 åt jag. Kvällsmat blev gröt där jag åt hyfsat enligt mamma, fick lite flaskmat efteråt men det mesta kräktes jag nog upp...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är ju grymmaste Bumbosittaren! Min billiga agerar nu mest leksakssamlare. Vilket iofs är ett jobb den sköter med bravur så jag är inte missnöjd :)

Ostkrokar ska va bra säger dom? Har ju inte testat på Maali än. Däremot kvällsgröt (med grönsaker?) som slabbades friskt under vilda protester. Sen blev dagsens i stort sett hela dan ofasade bäbi lagd i Stokke. En timme senare fortfarande osovd. Då togs hon upp och slocknade som en sten i pappans famn. Hon ville ha närhet! När hon las ner igen sov hon faktiskt vidare och vi kunde äta förkolnad fläskfilé (riktigt torrt grillad smakar gris kycklig!) klockan tjugo i tio.

Ser fram emot en lugn natt. NOT!

pok!

Anonym sa...

Hej mormors lilla sötnos!

Duktig tjej som börjat äta bättre igen. Majskroken ser god ut!

Puss och kram.