2008-04-26

Lugnet före stormen?

Jag gillar att ligga på rygg. Och pilla lite. Gärna med mina egna eller någon annans händer. Man kan ju liksom inte tappa dem, passar mig perfekt. Jag vrider på mig lite ibland, men är fortfarande långt ifrån att vända mig. Sitter också bättre (läs: viker mig inte som en dubbel pannkaka direkt utan låter det ta ett tag), fast jag måste ha massivt stöd. Över lag hetsar jag inte upp mig så mycket längre utan tar det mesta med ro. Mamma och pappa njuter (så länge det varar)...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar att ligga på rygg? För sig själv? Utan sällskap? Hmm. Maali är wääääj off... Fast hon kan iofs också sitta utan att vara pannkaka. I enåenhalv sekund...

Anonym sa...

Haha ta vara på tiden, Clara vänder sig till mage hela tiden, oftast hatar hon det, och orkartyp inte vända sig själv tillaka så man får vända henne, tar typ inte 2 sekunder sen vänder hon sig igen,åh de är så mina dagar ser ut :P